Påminner mig om att jag trots allt är en bra person.

När CSN inte vill låna ut pengar till mig och när de låter otrevliga i telefonen.. Så påminner jag mig om att jag trots allt är en bra person som man kan lita på. Mumlar det lite tyst i mig själv, för att inte glömma. 
Idag ska jag få reda på om jag kan få gå upp med min C-uppsats, att den blir godkänd. Som tur är så tycker jag faktiskt det själv. Första gången på hela denna tid som jag tycker det. Det måste vara ett gott tecken!
Jag återkommer med det slutgiltiga beskedet!
Håll tummarna! För mig, så att jag kan bli klar med detta och så att csn slutligen inser att jag visst kan få in de där 15hp som fattas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0