Oviftig.

Just nu känner jag mig väldigt oviftig.

Senaste dagarna har bestått mest av sjukdom. En sån sanslös huvudvärk. Gick faktiskt in på vårdguiden och läste om svininfluensan. Och jo huvudvärk fanns med på listan för symtom. Men nej. Jag känner mig rätt lugn. Hade jag iförsig varit även om jag nu hade haft en renodlad svininfluensa. Influensor har jag ju genomlidit förr!

Känner mig överlag rätt oviftig, hur som helst. Har under den senaste tiden, året, funderat en hel del på vad jag ville när jag var runt 18-19 års åldern. Hur jag ville leva. Och hur jag sedan har kommit att leva. Men kommit fram till att det inte spelar så stor roll, oavsett vad jag gör. Plus att man ju egentligen alltid har vetat att det aldrig blir som man planerar. På tal om det så känns det som att det är något man har fått höra från vuxna, standard rådet. Det vuxna alltid har lärt sig av livet är att det aldrig blir som man tänkt sig/planerat. Och så klart; man ångrar bara det man inte gjort.

Att leva är iförsig att vara på vift, oavsett vart man än befinner sig och vad man än gör.

Mmm... nu ska jag lägga min energi på att fortsätta tillfriskna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0