Va. Är dagen nästan slut? Jag som just bara har börjat.

Jag kände det på mig! När jag vaknade till lite smått någon gång imorse.
Har jag inte sovit litelite längre än väntat. Tänkte jag.

Jamenvisst hade jag det!

Vaknade väl 2 och halvtimme senare än jag trodde mig ha satt ett alarm på. Att ställa klockan när man halv sover är alltså inte det bästa man kan göra.

Som tur är hade jag ingen tid och plats att skynda mig till.  Däremot känns så missar man dyrbar tid, det känns som att dagen nästan är slut fastän man just bara har börjat.
Men att tänka att jag inte har något att skynda mig till... är kanske inte ett motto jag ska ha just nu. 
För det har jag visst. Kom jag på.

Sitter här i Fredrik's & Jim's kök. Med lite diverse sociologiska böcker kring mig, en Jim, tomma kaffe koppar och en inbjudande inbjudan till en 25års fest.

Jag tror det har lossnat lite. Med diskussionen och hur jag ska lyckas "lyfta den ett snäpp", "sätta den i en bredare ram".


Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt att höra! Tror att det kommer ordna sig galant med diskussionen =)

2009-08-17 @ 15:06:42
URL: http://idaland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0