När man är i Skokloster.

Ärade Skokloster

Spenderade helgen med min mamma. 
När man är i Skokloster under sommaren finns det vissa saker som alltid görs.

En av dessa saker är att ta sig ner till Sven's brygga. Att bara ligga och blunda, lyssna till vattnet och vinden, känna bryggans rytm. Ta sig ett svalkande dopp lite då och då. Eller prata med de otaliga människor som dyker upp. Oftast är det i för sig rätt så samma människor varje gång. Folk som man tycker om att träffas med.

En annan höjdare som jag nog aldrig kommer tröttna på, är att ta sig en promenad till slottet och fika på allas vårt Sjövillan:
http://www.balstabo.nu/modules.php?name=News&file=article&sid=1280

Idag är det äntligen dags att ta tag i min c-uppsats igen. Men jag försöker att inte tänka så ofantligt många ångest tankar kring det. Är ju ändå rätt taggad på att få detta 'overanddonewith'.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0