Bo lite här & lite där.

I ära till att jag ska flytta mina saker över till Fredrik startar jag mig en blogg. Tack ni som inspirerat till detta uppstartande, ni vet vilka ni är!

Bo lite här & lite där. Lite så har jag det just nu. Charmigt, spännande, härligt men även en hel del stänk av skumt. Det är så det känns.

Tänkte att det då skulle vara passande att ha ett ställe där ni alltid vet var ni kan finna mig, i alla fall kunna bli lite uppdaterade.

Nej nu ska jag ta tag i saker och ting, bära och ha mig. Så att jag kan komma ut i det helt underbara vädret igen(!).

KRAM

P.S Jag mår prima:) D.S

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Välkommen till bloggosfären! Jag ser fram emot att följa det du skriver.

2009-08-07 @ 23:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0